13.4.2012

Ja kunpa lounaalla oisin syönyt jälkiruokaa




Siinä aika lailla kokonaisuudessaan pääsiäislomani Jyväskylässä kotikotona. Herkuttelua, löhöilyä, lehtien selailua, tädin luona Kuopiossa vierailua, koiran kanssa lenkkeilyä ja vähän juhlimistakin. Käytiin myös perheen kanssa elokuvissa ja harvoin ihmiset taputtaa leffateatterissa, mutta Iron Skyn huumori selkeesti uppos.

Nyt on Tampere harmaa ja jostain syystä myös mun mieli. Koko junamatkan kuuntelin Heli Kajoa ja nieleskelin kyyneleitä. Onneksi Sini tulee piristämään mua, tänään tanssitaan mm. Reginan tahtiin. Tanssikaa tekin, pitäkää vaikka kalsarit jalassa kotidisko, jos ei muuta!

Puspus!
 

4 kommenttia:

  1. Annoin sulle tämmösen tunnustuksen mun blogissa, käypä kattoon :-)
    http://sara-pursuitofhappiness.blogspot.com/2012/04/liebster-blog.html

    VastaaPoista
  2. sara: vau, kiitos mielettömästi! :-)

    VastaaPoista
  3. Ah tuo biisi. Heli Kajo ei ole koskaan napannut eikä nyt Iholla-sarjan myötäkään ole saanut mua puolelleen, _mutta_ kun tuo biisi esitettiin sen yhden jakson lopussa mä olin ihan myyty. Niin kaunis kappale.

    VastaaPoista
  4. henje: jep, mulla ihan sama, en oikein osaa päättää tykkäänkö helistä tyyppinä vai en, enkä oikein tykkää täysillä sen lauluäänestäkään. mutta jotain tossa biisissä vaan on, ainakin loistavat sanat! :-)

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.