11.5.2012

Pack up my bags and leave this town

LONDON CALLING 537 copy

LONDON CALLING 535 copy

LONDON CALLING 564 copy

LONDON CALLING 575 copy

LONDON CALLING 582 copy

LONDON CALLING 585 copy

LONDON CALLING 621 copy

LONDON CALLING 629 copy

LONDON CALLING 639 copy

LONDON CALLING 653 copy

LONDON CALLING 657 copy

Lontoossa 20.-24.7.2011 minä muun muassa;

kastuin polvia myöten Oxford Streetillä, yritin kuivata kenkiä käsienkuivauslaitteen alla ravintolan vessassa, ostin Portobello Marketilla katukojusta niin tulista ruokaa, että sain siitä hikan ja kyynelehtien siinä kadun reunalla yksin, kirosin valintaani haluta sitä oranssia lisäkastiketta, istuin EAT.:issä lukemassa lehteä, kun äiti soitti ja kertoi, että olen päässyt Tampereen yliopistoon sisään, vaeltelin katuja yksinäni sillä välin, kun Essi oli töissä, kiertelin Camdenissä juuri, kun uutinen Amy Winehousen kuolemasta alkoi levitä, kuulin myös Norjan kammottavista tapahtumista, sain sähköpostiosoitteen (miksei puhelinnumeroa?) eräältä baarimikolta, olin aivan paineissa englannin kielen kanssa, kun aivot puski vaan ranskaa, jäin väärällä pysäkillä pois yöbussista ja harhailin jonkun aikaa yksinäni kolmelta aamuyöllä, kunnes löysin hostellille, mun kännykkä sekoili koko ajan, eikä meinannut toimia ollenkaan, jätin ensin ostamatta lempitopin Urban Outfittersistä, kun se ei ollutkaan alennuksessa, mutta palasin seuraavana päivänä ostamaan sen.

Haluaisin taas seikkailemaan.

5 kommenttia:

  1. Mmmm niin määkin! Olis jotenkin helpottavaa. Vaikka toisaalta on tähän kevääseen (tai no syksystä asti) jännitystä riittänyt, mutta melkein aina samassa ympäristössä. Nyt jotain uusia ympyröitä!

    VastaaPoista
  2. Lontoo on ihana! hirvee ikävä sinne! ♥

    VastaaPoista
  3. mullakin on kauhee reissuhinku!!!! tein just eilen samantyylistä postausta hahah mutta se jäi vielä luonnoksiin :-D kattelen koko ajan lentoja pariisiin barcelonaan tai lontooseen, aaaah!

    VastaaPoista
  4. Hih Tervetuloo Saksaan vaan seikkailee!!! Oon kyl vähän surullinen et mun citystä ei löydy urbanii, mut oon suunnitellut pientä pyhiinvaellusretkeä frankfurtiin tossa kesemmällä :D Pitää vaan huijata kavereita mukaan, niin tulee junalippu halvemmaks :)

    VastaaPoista
  5. anniina: kyllä kyllä, juurikin näin!

    annu: onhan se, en ihan rakastunut, mutta olisin kyllä valmis antamaan uuden mahdollisuuden ;--)

    aura: jep, mä lähtisin tällä sekunnilla jos ois yhtään rahaa :(( barcelona houkuttelis niiiiiin paljon! tai kyllä joku muukin espanjan kaupunki kävis myös :-)

    milla: tulisin vaikka heti, mutta oon aivan peeaa :((((( urban oli ihan unelma, oisin voinu ostaa sieltä tyyliin kaiken :DDD eli kannatan frankfurtia! :-D

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.