6.10.2012

All your gold

 
Laura oli ihan kiva maistiainen tulevasta, mutta tästä biisistä en vaan saa tarpeekseni! Ihan älyhyvä! Ja miten en ole tajunnut aiemmin, kuinka kaunis Natasha Khan on?
 
Musta tuntuu jo nyt, että New Girlin kakkostuottari on parempi kuin ykkönen (joka oli sekin loistava) ja alan lämmetä jopa Zooey Deschanelille.


Ei mulla muuta, halusin vaan kertoa tämänhetkiset suosikkijutut. Kivaa viikonlopun jatkoa!

PS. En tiedä, pitäisikö tätä tunnustaa, mutta: katsoin eilen Justin Bieberistä kertovan dokumentin/elokuvan/fanipätkän/?? Never Say Neverin, koska halusin tietää, mistä siinä oikein on kysymys. Justin Bieber-maniassa siis. Ja se muutti mun käsityksiä täysin! Olihan se nyt maailman eniten cheesy, mitä olen ikinä nähnyt, mutta! Jos oon aina ennen suhtautunut lähinnä naureskellen koko hemmoon, nyt osaan myös arvostaa sitä. Onhan se nyt saavuttanut amerikkalaisen unelman potenssiin tuhat ja tehnyt töitä sen eteen. Sen musiikkia en edelleenkään kestä, mutta onhan se nyt mahdottoman suloinen! Never say never, siis! Ei jumalauta, minäkin...

9 kommenttia:

  1. New Girl on aivan loistava sarja! Eniten tykkään kyllä Nickistä :D

    PS. Pitäis ilmeisesti katsoa tuota Never Say Never-dokkaria! Kaverilla meni vähän niin kuin sullakin.

    VastaaPoista
  2. ahhaha, justin bieber!

    VastaaPoista
  3. mulla on ihan sama fiilis kakkostuottarista! zooey oi-joi.

    VastaaPoista
  4. hanna: nick on munkin lemppari! ah <3

    hmm, en tiiä voiko suoranaisesti suositella never say neverin katsomista, mutta mä katsoin sen ihan uteliaisuudesta ja nytpähän ymmärrän hieman enemmän, mikä siinä justinissa vetoaa :--D kannattaa vilkaista, jos osuu kohdalle joskus :D

    VastaaPoista
  5. emma: jep....... mutta se on ollut ehkä maailman suloisin lapsena!!! niiiin söpö awwww! huh, nyt loppu.

    VastaaPoista
  6. salla: yeah, muitakin faneja! :-)

    VastaaPoista
  7. Hah! Oon ihan samoilla linjoilla, all your gold ja natasha on ihan huippuja huh ah! Ja new girlistä oon kans niin samaa mieltä!! :-D

    VastaaPoista
  8. aura: jee, kivaa! justin bieberistä et kuitenkaan oo samaa mieltä? ;--D

    ps. oli hauska törmätä lauantaina, hehe! :-)

    VastaaPoista
  9. En oo nähny kyseistä leffaa, mutta oon kyllä harkinnut asiaa, joten jää nähtäväks :-D hee, niimpä olikin muksaa! :-) olit rohkeempi ku mää.........

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.