3.4.2013

Oodi ilolle

Lähiaikoina on ollut monta syytä olla iloinen!

IMG_20130323_165750
Tässä olin iloinen siitä, että olin vihdoin terve ja pääsin taas ihmisten ilmoille.

IMG_20130324_154203
Tässä iloittiin Heidin syntymäpäivistä ja toivoteltiin hyvää onnea.

IMG_20130330_121043
Ja sitten oli tietysti lisää synttäreitä, ne naamiojuhlat!

IMG_20130330_121935
Iloitsin kovasti myös Olavi Uusivirran keikalla. Se ei ole koskaan kuulunut mun superlemppariartisteihin, mutta onhan se huikea esiintyjä ja piti siltä hakea nimmari ja halauskin, hih (vaikka olinkin hyvin jäinen ja menetin puhekykyni siinä tilanteessa, oivoi...).

IMG_20130401_175705
Pääsiäislomilla ehdin piipahtaa Jyväskylässä, jossa iloitsin auringosta ja koiralenkeistä järven jäällä.


Lisää ilostuttavia asioita on luvassa ihan pian, elämä on aika kivaa.

4 kommenttia:

  1. mä oon aina ollu ihastunut Olavi Uusivirran sanotuksiin! ( ja ehkä vähän myös mieheen itse, hehe ) Onneks se saapuu tänne Kokkolaanki ens kuussa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin fanitan sitä kyllä tyyppinä tai ainakin haastattelujen perusteella siitä saa tosi symppiksen kuvan :--) ja sanotukset on hyviä kyllä, mut joku siinä sen musiikissa on, ettei se iske tuhannella voltilla, niin kuin jotkut toiset. mut nää onki aika mystisiä juttuja, mikä iskee ja mikä ei :-)

      Poista
  2. Sulla on tosi kiva blogi! Ja siksipä mun blogissa on sulle haaste! :>

    http://thissaxophoneinmyhead.blogspot.fi/2013/04/haaaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon, ihanaa! meen kurkkimaan :--)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.