13.3.2014

ON REPEAT: Jungle


Törmäsin tähän BBC:n Sound of 2014-listaukseen ja kuuntelin satunnaisesti niitä artisteja, jotka olivat itselle uusia tuttavuuksia.

Junglea kuunnellessa sitten tajusin, että Drops löytyykin jo mun viime joulukuun soittolistalta.

Nyt biisejä oli ilmestynyt lisää ja ai että, aina vaan paranee! Ja entäs nää tanssivideot sitten, ihan kreisikhuuleja kaikki!

Vahva suositus!


PS. Arvatkaas kellä on lippu listan ykkösen, Sam Smithin, keikalle parin viikon päähän? Hihii.

2 kommenttia:

  1. Voi nyt oon kyllä kade!!!! Olin just kattomassa Disclosurea ja siellä mietiskelin, kuinka upeeta ois ollu, jos Sam ois ollu laulamassa osuutensa,

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no eiku mä oon kade sulle!!!!! disclosure oli viime vuonna flowssa bat for lashesin kaa päällekäin ja sit kun ne ois ollu täällä montrealissa keikalla nii se oli loppuunmyyty hetkessä :(((( eli disclosure vieläkin näkemättä, mutta ehkä joku päivä! mut okei, sam on yksistäänkin kyllä iih ihana ^^

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.