8.7.2014

Mielekästä

ruis2014
IMG_20140707_114348

Ruisrock oli tänäkin vuonna kiva, mutta erilainen aiempiin vuosiin verrattuna.

Kaksi kertaa seitsemän tuntia lippuja tarkistamassa oli kyllä aikamoista, mutta sunnuntaina sitten ilakoin senkin edestä.

Parhaiten jäi mieleen ihana Lily Allen sekä kahden tuntemattoman tytön keskustelu talkoolaisbussissa.

Toinen oli miettinyt monta vuotta, että haluaisi festareille ja nyt sitten vihdoin oli päättänyt uskaltaa.

"Mä vielä etin sitä mun tapaa elää."

"Ai nii, et ois semmosta onnellista?"

"Mm, mielekästä."

"Nii, mielekästä!"

Istuin tyttöjä vastapäätä ja nieleskelin kyyneleitä, kun tajusin, että mun elämä on ihan hemmetin mielekästä. Just semmosta elämää, kuin haluankin.

Kaikki osaset eivät välttämättä ole ihan kohdillaan ja täydellisesti, mutta en kyllä vaihtaisi tätä mihinkään.

Tätä mun ikiomaa, mielekästä elämää.

4 kommenttia:

  1. Hih, talkoobussissa kuullut keskustelut olivat mullekin festareiden parasta antia ystävien ja hyvän musiikin lisäksi. Itse asiassa näin sut First aid kitissä, mutta en ehtinyt tulla moikkaamaan kun piti kiiruhtaa katsomaan Tame Impalaa. Jos näit salaperäisesti sinun suuntaan hymyilevän tytön, se saatoin olla minä. Ensi kerralla tuun jutskaamaan, kun bongaan sut jossain :) oot varmaan tulossa Flowhun?
    Elina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla tais olla kaverit enemmän hukassa kuin tallessa ruissin aikana, mut ei se onneks menoa hidastanut :--D ja tuu ihmeessä moikkaamaan, jos ilmaannun näköpiiriisi :--) just eilen ostin kolmen päivän lipun flow'hun eli joo, oon tulossa todellakin!!

      Poista
  2. Joo, mielekasta! Ei tama munkaan elama mitaan taydellista ole, mutta hei, ainakin se on kunnon SEIKKAILU!

    Anni

    PS. Svalbard on ihan huippu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, seikkailua sen olla pitää!!! piä hauskaa siellä arktisissa oloissa! :--D

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.