21.12.2015

SOITTOLISTA / SEP15

syys2015



Syyskuussa olin tosi ihastunut ja onnellinen ja se ehkä näkyy tällä soittolistalla ainakin osittain, heh.

Kuuntele ainakin nämä:

Foals - Birch Tree. Foalsin uusi levy What Went Down ilmestyi itselleni vähän puun takaa, olin lähes unohtanut koko yhtyeen olemassaolon, hups. Tykkään kuitenkin tyyppien meiningistä ja levy on tosi ehjä kokonaisuus, ei yhtäkään biisiä joka tekisi mieli skipata yli.

Iisa - Korttipeli. Totta puhuakseni, en vieläkään oikein osaa päättää mitä mieltä olen Iisasta. Tykkään uudesta Kukaan ei oo kenenkään-albumista enemmän kuin esikoisesta ja se oli ihan täydellinen soundtrack tähän alkusyksyyn, mutta en ole edelleenkään täysin hullaantunut, toisin kuin olen aistinut ainakin some-hypestä joidenkin olevan. No mutta, onneksi mun ei tarvitsekaan tehdä mitään lopullista päätöstä vaan fiilistellä just sen verran kuin itseä huvittaa.

Kwamie Liv feat. Angel Haze - Pleasure This Pain. Sekä Kwamie Liv että Angel Haze on molemmat sen verta kovia tyyppejä, että toivon molempien musiikin saavan paljon paljon enemmän huomiota kuin he tuntuvat tällä hetkellä saavan. Tää yhteisbiisi on silkkaa kultaa!

Braids - Miniskirt. Tästä bändistä mulle vinkkasi eräs ystäväni, joka vietti myös vaihtovuotensa Montrealissa ja oli siellä käynyt Braidsin keikoilla. Miniskirt-biisi vakuutti mut saman tien ja koko Deep In the Iris-levy on ihan tajuttoman hyvä!

Odesza feat. Little Dragon - Light. Harvoin mulle tulee mistään musiikista sellaista fiilistä, että hitsi kun sais suunnitella tähän jonkun koreografian (useimmin mietin millainen musiikkivideo johonkin sopisi), mutta tän biisin soidessa näen joka kerta ilmiselvästi edessäni kaikkia liikkeitä, jotka mun mielestä sopis tähän ihan älyttömän hyvin.

Nao - Apple Cherry. Jos et ole vielä kuunnellut Naoa, niin nyt hopi hopi kuuntelemaan! Huhh mitkät vibat äänessä!

Beach House - Space Song. Loistavasti nimetty Depression Cherry ei ehkä sittenkään noussut miksikään elämää suuremmaksi levyksi mulle, mutta kuuntelin sitä kyllä todella paljon sen ilmestyessä ja onhan siellä vaikka mitä helmiä, esim. just tää Space Song.

Shy Girls - Synthesize Me. Shy Girls on niitä artisteja, joista en edes osaa nimetä, että miksi se kuulostaa niin pirun hyvältä, mutta niin se vaan tekee. Älkää antako ruman levynkannen hämätä, haha.

Lil Silva feat. Banks - Right for You. Lähtökohtaisesti kiinnostaa kaikki, missä Banks on mukana ja tääkin featuring on ihan napakymppi. Sopii rauhalliseen iltafiilistelyyn, ei mikään kaikista hilpein kipale.

>>>

Koko lista Spotifyssa, aiemmat soittolistat löytyy nekin Spottarista, mutta myös blogin arkistosta täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.