17.11.2011

I heard that you like the bad girls honey, is that true?

IMG_7949
 
Kuinka paljon voikaan ihminen rakastaa villapaitaa. Äärettömästi, sanoisin. Eihän mulla oikeasti olisi varaa ostaa yhtään mitään, mutta jos jotain, niin tässä marraskuussa tarvitaan piristäviä asioita. Superlämpimiä, 0 % akryyliä sisältäviä (sen sijaan mm. puuvillaa ja hieman angoraa), kivan värisiä asioita. En olisi vielä vuosi sitten uskonut sanovani sinapinkeltaista (?) kivaksi väriksi. Alan lämmetä jopa ruskealle, niin. Palatakseni uuteen rakkaudenkohteeseeni, oon asunut tässä valehtelematta ainakin viikon ja tulen pitämään tätä koko talven aivan varmasti. Yritin laittaa tänään päälle jotain muuta, mutten osannut. Kuinka pitkään samaa vaatetta saa käyttää putkeen, kertokaa! Paljon asiaa yhdestä vaatekappaleesta, mutta se ansaitsee jokaisen sanan, vaikkei nämäkään tee sellaista oikeutta kuin pitäisi.

IMG_7636
Kerrankin muistin kysäistä keikkajulistetta kotiin vietäväksi, hyvä minä!

Muitakin piristäviä asioita onneksi löytyy. Esimerkiksi 2 Broke Girls, hulvattoman hauska uusi komediasarja. Yleensä inhoan valmiiksi naurettuja sitcomeja, mutta tää on niin hyvä! Tapahtuu Brooklynissä, nauraa hipstereille, Max on parhautta ja jokaisen jakson jälkeen tekee mieli cupcakeja. Jaksot löytää esim. täältä.

online gif maker
Muistakaa myös, että jumppa piristää!

Myös musiikki auttaa aina. Video Games on jumalaisen kaunis kappale ja tiedän, etten tosiaan ole ainoa joka on tätä mieltä ja hyvä niin. Lisäksi Adele + Pariisi + just tämä laulu = täydellistä.



Joka aamu herätessäni ajattelen, että jos selviän tästä päivästä, selviän mistä tahansa. En käsitä, kuinka ikinä selviydyin lukiossa täysistä jaksoista, kun en ollut lintsaajatyyppiä laisinkaan. Ja nyt on sentään vain neljä päivää koulua viikossa.

PS. Kertokaa joku, mikä tuo Gothise on ja miksi tänne löytää sen kautta ihmisiä?

8 kommenttia:

  1. video games !!! laulan sen meiän luokan konsertissa ens viikolla :)

    VastaaPoista
  2. coooool! mä lauleskelen sitä vaan pyöräillessä ja kotona :DD

    VastaaPoista
  3. Rakkausvaatteita saa pitää niin pitkään, kuin huvittaa! Mulla on nyt sellanen äitin villapaita 90-luvulta, jonka isi on tuonut sille Tallinnasta, ja se on ihana. Sellanen iso ja muhkee, luonnonvärejä. Ja sinapinkeltainen on mahtava väri. On ollut ihan hullu viikko, tentti ja silleen, mutta tänään oli kiva rentoutua katsomalla Into the Wild (ja kiipeämällä koulun katolle...)

    VastaaPoista
  4. huh, niin mä vähän aattelinkin. kunhan muistaa välillä pestä/tuulettaa niitä :D kaikki iso ja muhkea kuulostaa erittäin hyvältä ja etenkin lämpimältä, mmmm. oi, mun pitäis hankkia into the wild omaksi niin vois aina katsoa kun siltä tuntuu!

    VastaaPoista
  5. AH, tuo otsikon lainaus on niin hyvä ja hieno ja sopiva. Ja minulle on käynyt samoin värien suhteen, olen näet innostunut leijonankeltaisesta ja ruskeastakin vähän!:-O hui, kummallista!!

    VastaaPoista
  6. ihanaa, että joku kiinnittää huomiota otsikointiin! :D se on ehkä yks mun lemppareimmista asioista tässä kaikessa :DD oon kyllä aina tykänny keltaisesta, mutta tuntuu, että se on vähän unohtunut multa värinä jonkin aikaa :D ja tajusin myös, että omistan ihmeen paljon ruskeaa ottaen huomioon, etten oo ollu mikään ruskean fani :) okei, lähinnä kengissä ja laukuissa mutta silti!

    VastaaPoista
  7. Noi molemmat kappaleet, ihanuutta! <3 Varsinkin Vodeo games soi monta kertaa päivässä, Someone like you ei oo Spotifyssä murrrr!

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.